Followers

Tuesday, June 14, 2011

Spa @ EmbunSeri and Beauty Spa

Setelah sekian lama beli voucher untuk ke spa, minggu lepas saya dah buat appoinment kekononnya nak gi spa hari Ahad tu. Nasib baik sempat ke sana. Tak sangka Ahad tu schedule giler penuh! Dengan aktiviti senamrobik, lepas tu kawan call mintak jadi driver ke Meru pulak, jumpa kakak taska nak settlekan urusan serah milik lagi... pergh!!! memang full sampai ke petang. Tapi cun-cun je sampai rumah 5.30 petang, lepas tu saya terus pecut ke Shah Alam sebab saya dah set appoinment pukul 6.30 petang dengan spa tu.

Voucher spa ni sebenarnya saya beli kat myDeal.com.my bulan April lepas. Saje gatal tangan click, click and pay dan terus dapat satu voucher full body massage (60 minute), body scrub (15 minute) and eye pillow therapy selepas 85% diskaun dengan harga hanya RM32.90! Bolehlah kan? Berbaloi-baloi! Walaupun hakikatnya saya seorang penggeli tapi layan je! Hahaha...

Senang je nak jumpa lokasi spa tu, lokasi dia betul-betul sebelah kolej PTPL, Seksyen 13, Shah Alam. Dekat area stadium Shah Alam.

Sampai je, terus disambut dengan minum teh. Spa ni kira baru beroperasi lebih kurang 1 tahun je. Dekorasi memang cun! Cantik, nyaman dan berkonsep Bali.

Lepas tu bermulalah sesi urut mengurut. hahaha... mak ai!! sakit dowh! Almaklumlah saya bukannya selalu ke spa atau berurut. Sekali orang sentuh kaki terus menjerit! Tapi ok la, boleh tahan lagi. Urutan dia ok la... dari hujung kaki sampai hujung kepala, lepas tu scrub badan pulak. Memang lama... habis semua daki-daki lama yang melekat kat badan ni tanggal. Tengah-tengah massage, sambung skali dengan eye treatment. Agak rileks la.

Lama jugak berspa kat sana, lepas mandi, minum teh sekali lagi, dalam pukul 9.00 pm baru selesai. Nasib baik saya tengah bendera merah, kalau tak ke lautlah jawabnya maghrib saya. Hoho!

Verdict? OK... OK je... Sebab saya rasa urutan Pn. Fatimah paling best! Penuh kasih sayang. Tapi kalau nak try tak salah... Sekali sekali manjakan diri sendiri apa salahnya kan? ^_^


~ bilik urutan ~ ~ lepas dipromo dengan pelbagai pakej dan ditolak dengan cara baik, disebabkan tak sampai hati nak tolak bila tengok muka promoter saya pun belilah set minuman kesihatan ni, nasib baik tak mahal sangat. Tapi saya belum minum lagi... huhu ~


p/s : jom g spa lagi! hoho

* gambar dari EmbunSari

No comments:

Post a Comment