Followers

Monday, November 16, 2009

Jangan Bersedih

Sekarang...
saya sedang memantapkan hati, iman & minda dengan bacaan ini
maklumlah...
saya hanya manusia biasa, berhati rapuh, berakal cetek dan kurang imannya
yang pasti sangat tidak sempurna walaupun dicipta sebaik-baik kesempurnaan oleh-Nya
jadi apa salahnya meluang sedikit masa dengan membaca
sekurang-kurangnya ia mengubat penyakit hati
juga menyedarkan saya bahawa masih ada orang yang lebih lebih malang
dan segaligus buat saya bersyukur dengan kejadian-Nya
Alhamdulillah..
Oh ya...
tiba-tiba terpandang buku ini.. GADIS OREN
erm... sesuai untuk ACIK OREN yang oreng itu
Acik Oren! sila beli buku ini!
Sangat oreng!!!

PM : mahu baca Bila Cinta Bertasbih II

2 comments:

  1. hahaha best tak?
    beli kat ner buku ni wei?
    aku suka jangan bersedih lagi
    sgt sedap baca makan makan biskut raya aji

    ReplyDelete
  2. kat MPH ada. sangat sesuai dgn ko yg oreng ituh. hiks

    ReplyDelete