Followers

Sunday, May 18, 2014

KL Tower International Towerthon Challenge 2014


Untuk kedua kalinya berjaya lagi sampai ke puncak Menara KL, 24 tingkat. Tahun ni punya tagged line - Conqured 2058 steps of absolute focus! Fokus tak fokus manapun sebenarnya tapi Alhamdulillah, sampailah jugak setelah lebih kurang 50 minit bermandi peluh dengan keadaan ruang tangga yang sempit, sesak dengan peserta dan kekurangan oksigen tu... Yang pasti feel kali pertama panjat tetap tak sama dengan kali kedua! 

Cerita 2013!


15 comments:

  1. Tahniah... saya kt menara kl ni x penah sampai...x penah naik...hanya tgk je dr dlm bas ekspress. Sadissss

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ cheq sue.

      Kalau gitu lain kali kenalah singgah kl tower. :)

      Delete
  2. tahniah dan mmg terbaiklah, PM!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq zilla :)

      * otot peha keras lagi ni. hahaha

      Delete
  3. Wow! Hebat, salute kat PM, tahniah..:)

    ReplyDelete
  4. Respeklah boleh habiskan challenge tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mintak nyawa nak habiskan challenge ni... hahaha

      Delete
  5. PM mmg DAEBAK!...JM ada baca entri sblm ni juga berjaya ke tingkat 24 tu kan...JM try jgk naik ke opis baru tingkat 4..lutut mcm nak tercabut, jantung degup kencang..hayookk..itu lah akibatnya tak pernah excercise kan..Tak pe...ni adalah preparation tuk projek mega tu kan...Good Luck nanti :-)

    ReplyDelete
  6. Tq JM.

    Jgn kata JM je yg lulut nak tercabut, janung berdegup kencang, kitapun sama tau. hahaha. masa panjat tu duk igt nak sampai je. gigihkan juga wlpun separa semput. hahaha.

    projek mega? InsyaAllah... doa2kan ye :)

    ReplyDelete
  7. Tahniah PM berjaya menghabiskan challenge nie...kuat semangat anda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ MS. err.. sebenarnya semangat tu tak berapa kuat pun... huhu

      Delete
  8. Tau x mana nak cari gambar kita yg kita amik kat booth malta kat bawah tu?

    ReplyDelete